YouTube Kanalı Açtım: “Yamnayan Vegan”

Önceden bahsetmiş olduğum YouTube kanalını nihayet açmış bulunuyorum. İsmini Proto-Hint-Avrupalıların anayurdu olduğu düşünülen Yamnaya’dan alan bu kanalda Hint-Avrupa çalışmaları, veganlık, teoloji, etik, din felsefesi, muhafazakarlık, Kelt müziği, tarih, etnoloji vb. konular işlenecek. Yine daha önceden sözünü etmiş olduğum whistle derslerini de bu kanalda vermeyi planlıyorum. Üzerinde duracağım pek çok konunun Türkiye’de kaydadeğer bir kitlesi olmadığından kanalın yayın dilini İngilizce yapmaya karar verdim; bununla birlikte Türkiyeli izleyiciden ilgi gördüğü taktirde videolara altyazı da ekleyeceğim.

Aşağıdaki tanıtım videosunda Türkçe altyazı seçeneği mevcuttur. Girişteki ve arkaplandaki müzik bana aittir, izinsiz kullanılamaz. Ayrıca kayıttaki emeği için kardeşim Kaan Seven’e teşekkürü borç bilirim.

 

Eğer ilginizi çektiyse kanala abone olmayı unutmayın!

Bu da kanalın Facebook sayfası: https://www.facebook.com/YamnayanVegan/

Bir Cevap Yazın

